torek, 23. februar 2016

4. DAN, PONEDELJEK, 22.2.2016

Četrti dan se je začel. Jutranja telovadba se je začela 7:30. Nekaj nas je iz postelje vstalo šele eno minuto pred začetkom, zato smo morali zelo pohiteti. Malce sem se ustrašil ker bi škodil svoji ekipi, če bi zamudil. Zajtrk smo imeli ob različnih časih, glede na to ali smučamo ali ne. Smučarjem smo se pridružili še ostali Slovenci. Jaz sem bil v skupini, ki si je ogledala turistični center na Kopaoniku. Tako sem se odločil, ker sem prejšnji dan imel bolečine v kolenu, seveda pa nisem želel tvegati poškodbe. Učiteljica nam je razkazala center, nato pa smo se lahko razgledali še sami. Kupil sem si spominek, kozarec. Med kosilom, ki smo ga imeli v hotelu smo se zelo zabavali, saj je imel Darko nekaj zelo duhovitih izjav, pa se Šišija (učenec iz Livade) smo zafrknili tako, da pokrovčka Soli nismo privili. Vsi vemo kaj je sledilo, tisti ki pa ne, vprašajte svojega soseda. Ob 4ih smo imeli športno aktivnost, nogomet z veliko žogo. Pravzaprav je bilo kar zabavno, a sodniki so bili občutno na strani deklet. Ker sem večino časa stal v golu in se zabaval z ostalimi fanti, ne vem kdo je zmagal. Pred večerjo smo si ogledali film Jaz baraba 2, a smo ga predčasno prekinili zaradi lakote. Za večerno zabavo smo morali pripraviti točko. Prva pesem, ki smo jo zapeli je bila Dodji na morski greben. Za drugo, Thunderstruck, skupine AC/DC, pa smo si izbrali vsak svojega člana skupine in ga posnemali. Jaz sem bil pevec Brian Johnson. Če voditelj mojega imena ne bi zamenjal za David, bi brez dvoma požel največji aplavz. Nato je sledila še ena čarovniska točka. Lahko smo odplesali še na nekaj pesmi, potem pa smo morali spat.

Domen

V ponedeljek smo se po zajtrku z avtobusom odpeljali na smučišče Kopaonik. Bili smo polni navdušenja. Vreme je bilo sončno in morda kar malo prevroče za zimske radosti. Ampak je bilo vseeno zelo dobro, ker je bilo tam veliko punc. Smučali smo na različnih progah. Vrste pri žičnicah so bile še kar dolge. S sedežnic se je videl lep razgled. Kasneje pa smo se osredotočili samo na tiste, kjer je bilo manj ljudi ampak tudi nekaj punc. Srečali smo tudi drugo skupino (ki se je po kopaoniku zgolj sprehajala s katero smo tudi poklepetali in pokomentirali vse kar se tiče punc. V smučanju smo zelo uživali. Nato smo počakali naš avtobus in se z njim odpeljali nazaj v hotel. Kjer smo imeli zelo pricakovano kosilo. Saj smo bili zelo lačni.

 Matjaž










Ni komentarjev:

Objavite komentar