petek, 26. februar 2016

7. DAN, ČETRTEK, 25.2.2016

Začel se je sedmi dan. Današnja jutranja telovadba je bila od prejšnjih nekoliko drugačna. Potekala je tako, da smo naredili skupine po mestih in izžrebali listke na katerih so bile navedene različne vaje. Sledil je pohod ki je bil daljši od prejšnega in iz končne točke smo lahko videli mejo s Kosovom. Čas med hojo smo si krajšali s petjem in poslušanjem glasbe. Bili smo tako dobri, da smo postali prave zvezde. Ko smo se vrnili v hotel smo se pomerili še v preciznosti. Pod vodstvom animatorjev smo se pomerili v različnih športih. Po kosilu smo se učili različnih vrst srbskih plesov. Pred večerjo smo si ogledali še film Peter Pan. Ker sem ga gledal prvič se mi je zdel zanimiv. Nekaterim pa je bil film nezanimiv in so se odločili da ga ne bojo gledali oz. bodo zaspali. Po večerji smo nekateri spakirali stvari ki jih v nasledjih dneh ne bomo več potrebovali ker se vračamo domov. Ker je bil to naš zadnji večer na Kopaoniku so nam animatorji podelili diplome za sodelovanje. Sledil je še ples do poznih večernih ur ki smo ga vsi zapustili s kamnom v srcu.

Matjaž

Dan se je začel zelo dobro, že s sanjami. Dvakrat so me budili in dvakrat sem zaspala nazaj. Šele ob tretjem bujenju sem se zbudila in pustila snežno pravljico v sanjah. Kmalu bi zamudila na jutranji program- pozdrav soncu. Zunaj je sonce močno sijalo in preganjalo sneg, ki je zapadel včeraj in ponoči. Sneg je bil takoj v naših rokah in na drugih bundah. Ogrevali smo se v parih. Ko smo se po telovadbi vpisali, smo odšli na zajtrk. V vrsti smo se gnetli kot sardine v konzervi. Ko sem končno prišla s polnim krožnikom hrane za mizo, so drugi že odhajali. Po zajtrku smo igrali enko. Med igro smo se zafrkavali, smejali in pogovarjali o različnih stvareh. Sledil je daljši sprehod (šetnja). Snega ni bilo več na spregled, razen na vrhu Kopaonika. Pihal je mrzel veter, ušesa smo imeli rdeča kot radarji. Na cilju so fantje pokazali svoj pevski talent. Ob spremljavi so pod vodstvom Domna 'zapeli' nekaj slovenskih pesmi, ki so nas spremljale vse nazaj do hotela. Potem smo se nekateri naselili na postelje v naši sobi z namenom, da bi igrali enko. To pa nam ni uspelo, imeli smo zanimivejše delo. Ob 12h smo šli na igrišče na igre brez meja. Z našo skupino- Vijolice- smo najprej igrali odbojko, kasneje nogomet, kjer sem profesionalno zgrešila gol. Potem smo igrali rokomet, kjer mi je šlo za spremembo boljše, nato košarko in še met frizbija skozi obroč. Sledilo je kosilo (ručak), nato pa smo se spet zleknili v naši sobi. Igrali smo enko in imeli spalni krožek, spalni krožek brez mene, seveda. Ob 15h smo v dvorani plesali kola. Potem sem končno imela malo časa za snapchat. Ob 17h pa so v dvorani predvajali film Peter Pan. Nekje na polovici filma smo odšli na slastno večerjo. Nekateri fantje so bili spet biološki odpadki, saj nekatera dekleta ne pojejo vsega. Potem smo spet imeli odmor, trajal je do večernega programa. V diskoteki smo dobili diplome in izvedeli lestvico rezultatov. SLOVENIJA JE ZMAGALAAAAAAAA! Skupina Limuni je osvojila 1. mesto, skupina Vijolice je na 3. mestu in skupina Hot and spicey ja pa zasedla 6. mesto od štirinajstih. Do nekaj čez polnoč smo plesali in uživali v disku, nato pa smo šli v sobe ter nadaljevali naše dobre sanje.